Emelkedő

Emelkedő mobil applikáció

GINOP-2.1.7-15-2016-00213

A fejlesztendő applikáció célja:

Az Emelkedő applikáció célja, egy olyan alkalmazás létrehozása, mely játékos formában a
felhasználó alaptudására építve végzi el a kompetencia fejlesztést, a megadott kompetenciák
körében.
A jelenleg kiválasztott kompetenciák: önmenedzsment, empátia, proaktívitás,
eredményorientáltság, rendszerszemlélet, önkifejezés, fókuszált figyelem, kitartás, általános
ismeret.
A megrendelő a fentebbi kompetencia körben nagy számú teszt jellegű kérdés és feladat
létrehozását tervezi. Megfelelő mennyiségű grafikai elemmel kiegészítve.
A megrendelő által meghatározott célcsoport és az általuk elkészítendő kompetencia tesztek
felhasználó köre pedig a kisiskolások, évfolyam szerint az 1.-től a 4.-ik évfolyamig.

Az applikáció részfeladatai:

A teszt alapú kompetencia kérdések típusai és formátum meghatározásai
A megrendelő teszt és grafikai adatbázisa alapján következő típus feladatok implementációját
szükséges elkészíteni:

  • Szöveges kérdés és maximum 4 darab szöveges válasz, melyekből egyet választ a
    felhasználó
  • Grafika mint kérdés, és maximum 4 darab szöveges válasz, melyből egyet választ a
    felhasználó
  • Szöveges kérdés és maximum 4 darab piktogram méretű válasz grafika, melyből
    egyet választ a felhasználó
  • Grafika mint kérdés és maximum 4 darab piktogram méretű válasz grafika, melyből
    egyet választ a felhasználó.
  • Egyszerű sorrend helyesség

A játék nagy mennyiségű szöveges és grafikai elemet fog tartalmazni. A megrendelő által
rendelkezésre bocsátott minták alapján, minden feladat típushoz rendeltünk egy mintát,
amely alapján a számítógépes rendszerbe könnyedén tudjuk importálni a kérdéseket ezáltal
pedig eltárolni adatbázisba. Minden kérdést és választ relációs adatbázisban tárolunk,
mindegyik kérdésről tudjuk melyik a helyes válasz, vagy feladatnál a helyes sorrend. Illetve,
hogy mely grafikák tartoznak hozzá. A nagy adatmennyiség miatt, bár relációs adatbázisban
tároljuk ezeket, a kommunikációt json objektumok segítségével valósítjuk meg, a szerver és a
kliensek között.